خط زمینه صفحه

سیاست حریم خصوصی

خط زمینه صفحه

سیاست حریم خصوصی

حریم خصوصی Privacy Policy

 

سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران و بازدیدکنندگان محترم وبسایت شرکت تعاونی باران بسپار از وظایف اصلی ما بشمار می آید. ما تمام تلاش خود را در راستای حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران این سایت به کار می بندیم. هدف ما ایجاد محیطی کاملا امن برای خرید شما است.

اطلاعات حساب کاربری شما به صورت کاملا امن ذخیره می شوند و در اختیار هیچ شخص ثالثی قرار نخواهد گرفت. مشتری یا کاربر به شخصی گفته می شود که اطلاعات کاربری خود را در فرم ثبت نام سایت باران بسپار درج کرده باشد. پس از ثبت نام، کاربر مسئول حفظ و نگهداری یوزر و پسورد ورود به سایت خواهد بود و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری انجام می شود به عهده اوست. بدیهی است در صورت وارد کردن اطلاعات در آدرس هایی بجز سایت باران بسپار، مسئولیت و عواقب از دست رفتن و یا سرقت اطلاعات با کاربر مورد نظر خواهد بود. همچنین کاربر متعهد می شود تا رمز عبور مناسبی برای حساب کاربری خود تعیین نماید.

درصورتی که کاربری به صورت تست و یا اطلاعات غیر واقعی در سایت ثبت نام کند، شرکت باران بسپار حق دارد این حساب را مسدود نماید. ثبت نام و استفاده از خدمات سایت باران بسپار فقط برای افراد بالای 18 سال مجاز است. در زمان ثبت نام ایمیل، تلفن‌ و آدرس هایی که کاربران در پروفایل خود ثبت می‌کنند، به منزله ی راه ارتباطی رسمی ایشان است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آن ها صورت می‌گیرد و در صورت تغییر تلفن یا آدرس، کاربران موظف به بروز رسانی پروفایل خود می باشند. لطفا در نظر داشته باشید که برای ارسال موفق بسته های محصولات، ورود اطلاعات دقیق پستی از جمله نام و نشانی و کد پستی گیرنده الزامی است.

کلیه اصول و رویه های سایت باران بسپار منطبق با قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. در صورتی که در آینده تغییراتی در قوانین و رویه‏‌های باران بسپار ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و اطلاع رسانی خواهد شد.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در مورد خط مشی سایت باران بسپار، می توانید آن را از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت یا در قسمت چت آنلاین مطرح نمایید. همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما هستند. همچنین می توانید به صفحه ایکس دریم و شدو در اینستاگرام مراجعه بفرمایید.

منو اصلی x