ارگاسم

ارگاسم در خانم ها!

ارگاسم چیست؟

ارضا شدن یا ارگاسم، اوج لذت  و رضایت جنسی در هنگام نزدیکی است که با برخی تغییرات بدنی همراه است. ارضای جنسی باعث انقباض موزون عضلات میان دو راهی (محدوده میان ناحیه تناسلی و مقعد) و اعضای تولید مثلی و رفع تنش شهوانی می شود. این مرحله کوتاه‌ترین مرحله رابطه جنسی بوده و معمولا چند ثانیه بیشتر به طول نمی‌انجامد.

در هنگام ارضا شدن چه تغییراتی اتفاق می افتد؟

ویژگی‌های عمومی رسیدن به اوج لذت جنسی در هنگام نزدیکی عبارتند از:

  • شروع انقباض‌های غیرارادی عضلات
  • به اوج رسیدن فشار خون، ضربان قلب و تعداد تنفس (دم بسیار شدت می‌یابد)
  • آزاد شدن ناگهانی فشار و تنش جنسی
  • انقباض ماهیچه‌ های واژن و انقباض منظم و ریتمیک عضلات رحم
  • احتقان و پررنگ‌تر شدن هاله‌ی رنگی دور پستان
انواع ارگاسم در خانم ها:
  • ارگاسم کلیتورال:

رایج ترین نوع ارضای جنسی در زنان ، ارگاسم به وسیله تحریک کلیتوریس است. کلیتوریس قسمتی از آلت تناسلی زن است. یک نقطه بسیار حساس با 8000 سنسور عصبی حساس که دو برابر سنسورهای عصب در چشم است.

بیش از 75٪ بانوان برای رسیدن به اوج لذت جنسی نیاز به تحریک تماسی ناحیه کلیتوریس دارند.

  • ارگاسم واژینال:

نقطه G در سال 1950 توسط ارنست گرافنبرگ، متخصص زنان آلمانی کشف شد، اما وجود آن همچنان سوال برانگیز است. بعضی از افراد معتقدند که نقطه G، توسعه یافته بافت کلیتوریس است و بسیاری دیگر نقطه G را قسمت برامده اطراف کلیتوریس می دانند. طبق آمار ها، 30% از بانوان با از طریق تحریک نقطه G به نقطه اوج جنسی می رسند. هر چه رابطه جنسی بیشتر به طول بیانجامد و همچنین با استفاده از محرک های جنسی نظیر کاندوم های فضایی احتمال بیشتری برای ارضا شدن از طریق واژن و نقطه G وجود دارد.

  • ارگاسم همزمان:

ارگاسم همزمان کلیتوریس و واژینال، قویترین حالت ارضای جنسی در زنان است که شدت و قدرت آن می تواند 2 برابر هر کدام از این حالت های قبل به تنهایی باشد. رسیدن به این ارگاسم در بانوان بسیار ایده آل است. در این حالت پوزیشن قرار گیری مرد و زن باید بگونه ای باشد که هر دو نقطه حساس کلیتوریس و G Point در زن تحریک شود، مانند پوزیشن هایی که در حالت درازکش و یا نشسته زن بر روی مرد قرار می گیرد.

  • ارگاسم چندگانه:

ارگاسم چندگانه می تواند یکی پس از دیگری یا در زمان های مختلف در یک جلسه اتفاق بیافتد. تحقیقات نشان می دهد ارگاسم چندگانه در برخی از زنان امکان پذیر است، درواقع آن دسته از زنانی که بتوانند پس از رسیدن به یک ارگاسم همچنان تحریک شدن را تحمل کنند.

  • ارگاسم نوک سینه:

سینه ها هم از جمله اندام های حساس در زنان محسوب می شود. بسیاری از زنان در زمان تحریک شدن از طریق نوک سینه، دچار تحریک کلیتوریس هم می شوند. بعضی از زنان میزان حساسیت شان نسبت به این تحریک به گونه ای است که بدون تحریک شدن اندام های جنسی به اوج لذت جنسی می رسند که در این حالت انقباض های مستمری را در مهبل و رحم خود احساس می کنند.

  • ارگاسم آنال:

رابطه جنسی مقعدی می تواند لذت بخش باشد و باعث ارگاسم شود. کلیتوریس مانند یک زنجیر است و برای بسیاری از زنان، تا تمام قسمت های بدن گسترش می یابد. در زمان دخول به مقعد، پاهای کلتورال تحریک می شوند. به عبارت دیگر، ارگاسم مقعدی از تحریک غیر مستقیم نقطه G،  توسط دیواره بین واژن و رکتوم به وجود می آید.

اعصاب مشترک از دیواره رکتوم تا واژن وجود دارند.

  • ارگاسم ذهنی:

این نوع ارگاسم با تاثیر تحریک های محیطی و ذهنی ایجاد می شود و تاثیر آن بر ذهن فرد ممکن است آنقدر زیاد باشد که او را تا حد ارضای کامل جنسی ببرد. البته این نوع حالت البته بسیار نادر است.

 

با مراجعه به صفحات ایکس دریم و شدو در اینستاگرام، ضمن مشاهده مطالب آموزشی بیشتر، می توانید نسبت به خرید محصولات شرکت باران بسپار اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی x