باور های جنسی غلط

باورهای جنسی غلط در آقایان

باورهای جنسی غلط و افسانه ای به خصوص در مورد آقایان در بیشتر مواقع باعث کاهش کیفیت سکس و رابطه جنسی می شود. این باورهای جنسی غلط همچنین می تواند موجب ایجاد مشکلات اساسی بین زن و شوهر شود. در پایین به برخی از این باور های اشاره می کنیم:

  • اول آقایون!

بر اساس باورهای غلطی که در بسیاری از جوامع رواج دارد، همیشه مردان هستند که باید برای سکس پیش قدم شوند. در حالی که رابطه جنسی یک رابطه دو طرفه است و هر یک از طرفین می توانند در صورت نیاز پیشنهاد دهنده سکس باشند.

  • بو و مزه منی!

هیچ مدرک علمی اثبات شده ای مبنی بر اینکه نوع غذای مصرف شده توسط آقایان روی مزه و بوی مایع منی آن ها تاثیر داشته باشد، تا کنون به دست نیامده است. البته نوع ماده غذایی مصرفی روی بوی سایر مایعات بدن مثل عرق و ادرار تاثیر دارد.

  • تظاهر به ارگاسم!

ارگاسم ساختگی یا وانمود کردن به ارضای جنسی، معمولا بین خانم ها رواج دارد. اما مردان هم ممکن است به دلیل اختلال در عملکرد جنسی و از روی ادب، به این کار دست بزنند. هر چند تظاهر به ارگاسم در آقایان کمی سخت تر است اما این هم یکی از باورهای جنسی غلط محسوب می‌شود.

  • هر شب هر شب!

فاصله بین سکس ها می تواند بین چند ساعت تا چند روز متغیر باشد. پس هیچ گونه اجباری برای حداکثر یک بار رابطه جنسی برای مردان در شبانه روز وجود ندارد. آقایان متناسب با بنیه بدنی و میزان تحریک جنسی، می توانند در یک روز حتی چندین بار به ارگاسم برسند.

  • مقدمه!

مردان هم مانند زنان برای داشتن یک رابطه جنسی خوشایند و آرامش بخش، نیاز به مقدماتی دارند. معاشقه و نوازش و تحریک جنسی، می تواند مرد را به آمادگی کامل قبل از سکس برساند.

 

با دانستن باورهای جنسی غلط نسبت به آقایان و خانم ها، می توانید کیفیت رابطه جنسی خود را بالا برده و لذت بیشتری ببرید. برای مشاهده مطالب بیشتر در این زمینه به صفحه کاندوم شدو در اینستاگرام مراجعه نمایید.

با خرید کاندوم از وبسایت رسمی شرکت باران بسپار، از تخفیف های ویژه و مزایای متنوع آن بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی x