بایدها و نبایدهای بعد از رابطه جنسی

بایدها و نبایدهای بعد از رابطه جنسی!

بایدها و نبایدهای بعد از رابطه جنسی چیست؟

آیا بعد از اتمام یک رابطه جنسی باید حتما دوش بگیریم؟

برای جلوگیری از عفونت مجاری ادراری در رابطه جنسی چه اقداماتی باید انجام بدیم؟

آیا لازمه بعد از رابطه جنسی، داخل واژن رو بشوییم؟

آیا ادرار کردن بعد از رابطه جنسی ضروری است؟

بهداشت جنسی

بهداشت جنسی به این معناست که بتوانید رابطه جنسی لذت بخش و بی خطر را تجربه کنید. اگر سلامت زناشویی برایتان مهم است و می خواهید رابطه جنسی سالمی را تجربه کنید، باید نکات بهداشتی بعد از رابطه را جدی بگیرید! مراقبت های بهداشتی بعد از برقراری رابطه جنسی به سلامت واژن زنان کمک خواهد کرد. در صورتی که مسائل بهداشتی بعد از برقراری رابطه رعایت نشوند، بسیاری از بیماری های مقاربتی، سلامتی شما را تهدید خواهد کرد.

خانم دکتر ابراهیمی، به سؤالات شما در مورد بایدها و نبایدهای بعد از رابطه جنسی در این ویدئو به صورت مختصر و مفید پاسخ می دهند.

اگر در این خصوص به باید ها و نباید های بعد از رابطه جنسی و سایر مسائل مرتبط با زناشویی و سکس سوال و نقطه نظری دارید، می توانید از طریق صفحه XdreamCondoms در اینستاگرام مطرح کنید. سعی می کنیم در سریع ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ دهیم.

برای داشتن رابطه جنسی سالم در حین برقراری رابطه از کاندوم استفاده کنید. کاندوم در پیشگیری از بیماری های مقاربتی مانند زگیل تناسلی و تبخال تناسلی موثر است. برای خرید مستقیم و بدون واسطه کاندوم های ایکس دریم و شدو از کارخانه کلیک کنید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی x