دردسرهای خرید حضوری کاندوم

دردسرهای خرید حضوری کاندوم

دردسرهای خرید حضوری کاندوم از داروخانه ها و فروشگاه‌های محلی را ممکن است همه شما تجربه کرده باشید. در این وبلاگ به تعدادی از این مشکلات اشاره می‌کنیم.

  • خرید طبق سلیقه فروشنده!

گاهی ممکن است بعد از تحقیق زیاد، کاندوم مورد نیاز خودتان را پیدا کرده باشید. اما بعد از مراجعه به داروخانه یا فروشگاه، کاندوم مد نظر شما یا موجود نیست و یا شرایط به گونه ای هست که نمی توانید صراحتاً نوع کاندوم خود را به فروشنده اعلام کنید. در این صورت مجبور خواهید شد کاندوم باب طبع فروشنده را بخرید نه کاندوم مد نظر خودتان را!

  • خرید اضافه!

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که برای مخفی کردن خرید کاندوم، اقدام به خرید اجناس دیگری می کنید که واقعا نیازی به آن‌ها ندارید. صرفاً به این دلیل که به فروشنده القا کنید شما فقط برای خرید کاندوم به این فروشگاه مراجعه نکرده‌اید!

  • رویت شدن هنگام وقوع جرم!

یکی از دردسرهای خرید حضوری کاندوم که معمولا همه ما را نگران می کند، دیده شدن توسط دوست و آشنا و فامیل موقع خرید است. حس ناخوشایندی که قطعا در خرید اینترنتی از شر آن در امان هستید.

  • شلوغی محل خرید و احساس خجالت!

ممکن است داروخانه یا فروشگاه مورد نظر که به آن مراجعه کردید شلوغ باشد. شما برای خرید کاندوم، ناچار هستید یا خیلی صبر کنید تا فروشگاه خلوت تر شود و یا اینکه با احساس خجالت خرید کنید.

 

و اما راه حل پیشنهادی ما:

برای پیشگیری از برخورد با این مشکلات و صرفه جویی در وقت و هزینه، بهترین گزینه خرید کاندوم به صورت آنلاین و اینترنتی از وبسایت های معتبر فروش محصولات زناشویی است.

ما در سایت باران بسپار محصولات ایکس دریم و شدو را به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عزیز عرضه می کنیم. با خرید اینترنتی، می‌توانید مشخصات انواع کاندوم را با یکدیگر مقایسه کنید، نوع و رایحه مد نظر و مطلوب خود را پیدا کنید، از اپراتور سایت سوالات خود را بپرسید و مهم تر از همه کاندوم خود را در بسته بندی محرمانه و در سریعترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.

با یک انتخاب درست، سکسی ایمن و به دور از بیماری های مقاربتی و خطرهای احتمالی داشته باشید.

همچنین با مراجعه به صفحات ایکس دریم و شدو در اینستاگرام، ضمن مشاهده مطالب مفید حوزه سکسولوژی، از جدیدترین اخبار و تخفیف های ویژه ما مطلع شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات


منو اصلی x