رابطه ایمن با کاندوم های ایکس دریم

کاندوم مانع ورود مایعات آلوده

رابطه ایمن با کاندوم؛ بیشتر زوجین استفاده از کاندوم را فقط برای جلوگیری از بارداری ناخواسته می دانند. در صورتی که کاندوم، وسیله ای برای پیشگیری از بیماری های مقاربتی نیز به حساب می آید. کاندوم ها یک پوشش نرم ارتعاجی دارند و جنس نازک لاتکس آن ها موجب می شود تا هیچ گونه مایع و مخاطی به بدن شریک جنسی وارد نشود. همچنین موجب می شود یک رابطه جنسی ایمن با حفظ سلامت و بهداشت داشته باشید.

کاندوم چگونه از بیماری های پوستی جنسی مثل زگیل تناسلی جلوگیری می کند؟

استفاده از کاندوم راه حلی مناسب برای پیشگیری از بیماری های پوستی مثل زگیل تناسلی است. البته توجه داشته باشید که علاوه بر روش های پیشگیرانه، حتما باید به طور منظم برای چکاپ کامل به پزشک مراجعه نمایید. برای رابطه ایمن با کاندوم، پیشنهاد می کنیم حتما از فروشگاه آنلاین باران بسپار، بازدید کنید.

آیا پاره شدن کاندوم حین رابطه جنسی، موجب آلوده شدن فرد می شود؟

استفاده از کاندوم پاره حین رابطه، تفاوتی با عدم استفاده از آن ندارد.به همین دلیل قبل از آغاز رابطه جنسی، از سالم بودن کاندوم اطمینان پیدا کنید. در واقع شما با رابطه ایمن از طریق کاندوم، تضمین کننده سلامتی و لذت بردن از رابطه جنسی هستید.

بسیاری از افراد معضل پاره شدن کاندوم حسن رابطه جنسی را تجربه کرده اند. اگر شما هم چنین دغدغه ای دارید، حتما از کاندوم های لاتکس با کیفیت مناسب و کاندوم های بسیار چرب ایکس دریم استفاده کنید تا بدون دلهره و نگرانی از رابطه خود لذت ببرید.

تاثیر استفاده از کاندوم در پیشگیری از سیفلیس و سوزاک چگونه است؟

استفاده از کاندوم، مسیر انتقال این دسته از بیماری ها را سخت تر می کند. همچنین، کاندوم های بسیار ایمن، باعث حفظ سلامت جنسی هر دو طرف در رابطه جنسی می شوند.

رابطه ایمن با کاندوم بهترین انتخاب شما برای رهایی از بیماری‌هایی است که در کمین هستند. استفاده از کاندوم باعث می‌شود احتمال ابتلا به این بیماری‌های خطرناک بسیار کاهش پیدا کند.

طبیعی است که عدم استقاده از کاندوم در نگاه برخی راه ساده و شاید راحت تری باشد.

صفحات ایکس دریم و شادو را در اینستاگرام دنبال کنید تا از بسته های تخفیف و مطالب متنوع آموزشی و طنز و… مطلع شوید.

منبع: ایران اچ آی وی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی x