از رابطه جنسی خسته هستم

از رابطه جنسی خسته هستم! چرا؟

از رابطه جنسی خسته هستم! خیلی از شما ممکن است با این مشکل برخورد کرده باشید. اما به نظر شما چه راه هایی وجود دارد تا بتوانیم این حس را از وجودمان خارج کنیم؟

  • اصرار و پافشاری نکنید!

اگر به هر دلیلی پارتنر یا شریک جنسی شما به سکس و برقراری رابطه جنسی تمایل نشان نمی دهد، به نظرش احترام بگذارید و به هیچ عنوان بر انجام رابطه جنسی اصرار نورزید.

  • در مورد مشکلات رابطه جنسی با شریک جنسی خود صحبت کنید!

اگر احساس می‌کنید در سکس با پارتنر خود دچار مشکل هستید، به جای انزجار و تنفر، در کمال آرامش با او صحبت کنید و با مطرح کردن مشکل، سعی کنید آن را رفع نمایید.

  • ممکن است بیش از حد استرس دارید!

برنامه های فشرده کاری و فشار زندگی، ممکن است شما را دچار استرس کرده باشد. استرس عامل مهمی در کاهش تمایلات جنسی به شمار می آید. اگر از رابطه جنسی خسته هستید، برنامه ریزی منظم می تواند به شما کمک کند.

  • سیستم هورمونی بدنتان نامتعادل است!

ممکن است به هر دلیلی تعادل میان هورمون های بدن شما دچار اختلال شده باشد. این موضوع می‌تواند از دلایل کاهش تمایل شما به برقراری رابطه جنسی باشد. با مراجعه به پزشک و انجام تست های مختلف، مشکل خود را برطرف کنید.

  • شاید خوب نمی خوابید!

خواب ناکافی یا نامنظم با کاهش میل جنسی رابطه مستقیم دارد. اگر از رابطه جنسی خسته هستید، ممکن است به دلیل خوب نخوابیدن شما باشد.

  • ورزش فوق العاده سنگین و حرفه ای!

ورزش برای سلامتی انسان بسیار مفید است. اما ممکن است ورزش های سنگین و حرفه ای با سیستم بدن شما همخوانی نداشته باشد و باعث کاهش تمایلات جنسی و علاقه شما به سکس شود.

  • تماشای زیاد پورن و خودارضایی!

دیدن زیاد فیلم های پورن می تواند میل جنسی شما را نسبت به شریک جنسیتان کاهش دهد. همچنین خودارضایی زیاد، از دلایل کاهش میل جنسی و خستگی نسبت به برقراری رابطه جنسی در شما می‌شود.

 

با مراجعه به صفحات ایکس دریم و شدو در اینستاگرام، ضمن دسترس بدون واسطه به تولیدکنندگان کاندوم، از مطالب جذاب و علمی مرتبط با سکسولوژی بهره مند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی x