لیدوکائین یا بنزوکائین

لیدوکائین یا بنزوکائین؟ مسئله این است!

لیدوکائین و بنزوکائین بی حس کننده‌های موضعی مرسومی هستند که در صنعت تولید کاندوم‌های تاخیری هم به کار می‌روند. کاندوم‌های تاخیری یکی از پرکاربردترین انواع کاندوم به حساب می‌آیند.

طبق آمار، حدود 30 درصد از زوجین با مشکل زودانزالی مواجه هستند. زودانزالی می‌تواند مشکلات جدی و جبران ناپذیری در زندگی زناشویی خانواده به وجود بیاورد.

زودانزالی در آقایان ممکن است به دلایل مختلفی از قبیل:

  • مشکلات ژنتیکی
  • اضطراب
  • افسردگی
  • سن
  • فعالیت های بدنی و غیره

به وجود بیاید.

برخی از این عوامل در طول زمان، باعث افزایش یا کاهش زودانزالی در مردان می‌شوند.

لیدوکائین موجود در کاندوم های تاخیری، با بی حس کردن موضعی کلاهک آلت، انزال را به تاخیر می اندازد. لیدوکائین در مقایسه با بنزوکائین، سرعت بی حس کنندگی بیشتری دارد.

بنزوکائین در مدت زمان 4 الی 5 دقیقه بر روی آلت بی حسی موضعی ایجاد می کند. کاندوم های بنزوکائین گیاهی ضد حساسیت هستند و اثر منفی بر سلامت استفاده کننده ندارند. ماده بنزوکائین در اثر گرما فعال شده و بی حس کنندگی طولانی تری دارد.

کاندوم های تاخیری مضاعف (Double Delay) حاوی ترکیبات بنزوکائین با دوز بالا هستند. این نوع کاندوم ها علاوه بر ایجاد بی حسی موضعی در آلت، به دلیل طراحی آناتومیک و کانتوری، موجب لذت بیشتر و تاخیر فیزیکی در انزال می شوند.

کاندوم های تاخیری حاوی لیدوکائین و بنزوکائین می توانند تا حد زیادی در حین رابطه جنسی و البته به صورت موقت مسائل مربوط به زود انزالی را رفع کنند. اما اگر دچار مشکل زودانزالی به صورت حاد و جدی هستید، حتما با مراجعه به پزشک متخصص نسبت به رفع دائمی آن اقدام کنید.

با دنبال کردن صفحات ایکس دریم و شدو در اینستاگرام، ضمن دسترسی به اطلاعات علمی و پزشکی، از جشنواره ها و تخفیف های ویژه مناسبتی مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی x