چقدر تاخیر با کاندوم تاخیری

کاندوم تاخیری چگونه کار می‌کند؟

کاندوم تاخیری چیست؟

همان طور که از نامش پیداست، کاندوم تاخیری  موجب افزایش زمان رابطه جنسی می‌شود. حتی در نگاه اول هم چنین کاندومی بسیار جذاب به نظر می‌رسد. کرم یا محلول بنزوکائین موجود در بدنه داخلی کاندوم در هنگام مقاربت، حساسیت اندام جنسی مرد را کاهش می‌دهد. در واقع با بی حس کردن موقتی آلت جنسی مرد، ارگاسم و انزال را به تأخیر می‏ اندازد. با خرید کاندوم تاخیری می توانید مدت زمان بیشتری برای رابطه جنسی داشته باشید.

کاندوم تاخیری چقدر تاثیر دارد؟

این نوع کاندوم می تواند تا حد بسیار زیادی مسائل مربوط به زود انزالی را بر طرف کند اما نکته مهم اینکه کاندوم درمان زود انزالی نیست و تنها می تواند به صورت موقتی و در حین رابطه جنسی انزال را به تعویق اندازد.

پیشنهاد می‌کنیم اگر دچار مسائل زود انزالی هستید، به پزشک مراجعه نمایید. کاندوم‌های تاخیری حدودا به مدت 30 دقیقه انزال را در مردان به تاخیر می اندازد. شما می توانید با خرید این نوع کاندوم، تا حد زیادی مشکل زود انزالی خود را رفع کنید. نوع کاندوم و میزان و نوع مواد تأخیری به کار رفته در آن‌ نیز مهم است. کاندوم های دارای دُز تأخیری بیشتر، قدرت کاملا بیشتری در به تعویق انداختن انزال شما دارند.

عوارض استفاده طولانی مدت از کاندوم تاخیری چیست ؟

استفاده طولانی مدت از کاندوم تاخیری به دلیل وجود ترکیبات بی حس کننده مانند لیدوکایین و یا بنزوکائین می تواند به ندرت منجر به ایجاد مسائلی در نعوظ و همچنین کاهش میل و یا لذت جنسی شود. علاوه بر این حساسیت به کاندوم تاخیری نیز می تواند یک مشکل باشد که در برخی به دلیل حساس بودن نسبت به لاتکس و در برخی به دلیل واکنش در برابر مواد بی حس کننده ایجاد خواهد شد. عوارض کاندوم تاخیری برای زنان تنها در صورتی نمایان می شود که بدن آن ها نسبت به لاتکس حساسیت نشان دهد. در غیر این صورت کاندوم تاخیری برای زنان مسئله ای ایجاد نخواهد کرد. اما شما با خرید کاندوم از باران بسپار، به دلیل استفاده از لاتکس طبیعی، نگران هیچگونه حساسیت و عوارضی نباشید.

 

صفحات ایکس دریم و شادو را در اینستاگرام دنبال کنید تا از بسته های تخفیف و مطالب متنوع آموزشی و طنز و… مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی x