مزایای خرید کاندوم

مزایای خرید کاندوم به صورت اینترنتی و آنلاین در سال 2022

مزایای خرید کاندوم به صورت آنلاین و مقایسه خرید حضوری و آنلاین

دیدگاه اشتباهی که عده ای درباره خریداران کاندوم دارند، باعث می ­شود که بسیاری از مردم از این کالای ضروری استفاده نکنند. همچنین برخی افراد با تصور اینکه خرید کاندوم دارای محدودیت سنی است، از روی خجالت از مراجعه به مراکز فروش این محصول خودداری می کنند. آن ها داشتن یک رابطه نا ایمن را به سختی خرید حضوری کاندوم ترجیح می­ دهند.

امکان بررسی و مقایسه انواع کاندوم

در هنگام مراجعه حضوری برای خرید کاندوم در فروشگاه ها و داروخانه ها، عمده مشتریان تمایلی به بررسی انواع مختلف و ویژگی های هر کاندوم ندارند. آن ها معمولا در مورد قیمت هم سوال خاصی نمی­ پرسند. در صورتی که شما می توانید با یک جستجوی ساده در فروشگاه های آنلاین، احتمالا محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. قبل از خرید کاندوم هم از تمام ویژگی های محصول مورد نظر خود آگاه می شوید.

استفاده از خدمات پشتیبانی و مشاوره ای

در فروشگاه های اینترنتی، در صورت نیاز به راهنمایی، به راحتی می­ توانید با کارشناسان مربوطه تماس داشته باشید. به دلیل اینکه کارشناسان به صورت حرفه ای با این سوالات برخورد می کنند، نگران هیچ مسئله خاصی نباشید. سوالات خود را بدون احساس خجالت مطرح نمایید.

از دیگر دلایل مناسب بودن قیمت محصولات فروشگاه های آنلاین، ارتباط مستقیم فروشگاه های آنلاین با تولید کننده محصول است. خرید آنلاین باعث ارزان تر شدن قیمت فروش و همین طور جدید بودن محصول از نظر تاریخ تولید می­ باشد.

تنوع محصولات و به روز بودن

معمولا تنوع پایینی از محصول کاندوم برای فروش در داروخانه ها و فروشگاه های محلی موجود است. ممکن است حق انتخاب زیادی نداشته باشید. در صورتی که در خرید آنلاین کاندوم با انواع متنوع و همچنین سبدی کامل از محصولات مواجه می شوید. یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران، یافتن کاندوم مناسب برای هر فرد است که با وجود این تنوع در فروشگاه های آنلاین، این مشکل حل شده است.

ارسال محرمانه محصول

بیشتر خریداران کاندوم درخواست بسته بندی های محرمانه از فروشنده دارند تا دیگران از محصول خریداری شده مطلع نشوند. معمولا برای فروشندگان کاندوم امکان این نوع بسته بندی میسر نیست. اما با خرید از فروشگاه های آنلاین، کاندوم های خریداری شده در بسته بندی های محرمانه و یک شکل پستی ارسال می­ شود. با این روش شکلی کلیشه ای برای ارسال محصولات خاص به کار نمی رود.

خرید بدون واسطه و استفاده از مزایا و تخفیف ها

از دیگر مزایای خرید کاندوم به صورت آنلاین، استفاده از تخفیف های ویژه روی محصولات و پک های متنوع است. این تخفیف ها به هیچ عنوان در خریدهای حضوری وجود ندارد. همچنین با انتخاب یک محصول، محصولات مرتبط نیزبه شما معرفی می شود. ممکن است انتخاب مناسب شما در میان آن ها باشد. همچنین مشاهده محصولات مشابه، امکان مقایسه را برای شما راحت تر می کند.

شما با خرید کاندوم به طور مستقیم و بدون واسطه، می­ توانید با کمترین قیمت، از بهترین خدمات فروش و پشتیبانی مشتریان بهره ­مند شوید. با این روش می توانید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

پاسخگویی و پشتیبانی همیشگی

بارها پیش آمده با خرید یک محصول از فروشگاه به صورت حضوری، بعد از خرید و رفتن به خانه با مشکلی در محصول مواجه شده باشید.

در صورتی که در فروشگاه های آنلاین، سیاست گارانتی محصول وجود دارد. شما می توانید به راحتی مشکل را با پشتیبانی سایت در میان بگذارید. در بخش پشتیبانی فروشگاه های آنلاین، امکان تعویض محصول معیوب نیز وجود دارد.

 

صفحات ایکس دریم و شادو را در اینستاگرام دنبال کنید تا از بسته های تخفیف ویژه و مطالب متنوع آموزشی و طنز و… مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات


منو اصلی x