سکس دهانی با کاندوم

سکس دهانی و کاندوم طعم دار

کاندوم طعم دار؛

کاندوم یکی از ابزار بسیار مهم جهت ارتقای کیفیت رابطه جنسی محسوب می‌شود. هدف اصلی استفاده از کاندوم، جلوگیری از بارداری ناخواسته و انتقال بیماری‌های مقاربتی از جمله ایدز، تبخال تناسلی و … است. آیا می دانید، یکی از بهترین روش ها برای ایجاد تنوع در روابط جنسی استفاده از کاندوم های طعم دار است؟

رابطه جنسی دهانی چیست؟

رابطه جنسی دهانی یا همان Oral Sex یکی از رایج ترین انواع روابط جنسی است که در میان زوجین انجام می شود. در رابطه جنسی دهانی افراد به کمک زبان و دهان خود سعی در تحریک جنسی شریک خود دارند. هرچند که در رابطه با مسائل مرتبط با چنین رابطه ای مباحث بسیاری وجود دارد اما به هر صورت این نوع از رابطه در میان زوجین بسیار محبوب و رایج است. برای محافظت در روابط دهانی یا همان Oral Sex نیز می توان از کاندوم های طبیعی و خوراکی استفاده کرد. با خرید کاندوم های طعم دار باران بسپار از رابطه اوال لذت بیشتری ببرید.

کاندوم طعم دار چیست؟

کاندوم طعم دار یا خوراکی یکی از انواع کاندوم است که در طعم های مختلف تولید و به بازار عرضه شده. جنس این کاندوم ها، همانند سایر کاندوم ها معمولا از لاتکس طبیعی است با این تفاوت که کاندوم های طعم دار به وسیله مواد قندی مزه دار شده اند و یک لایه خوراکی خوشمزه در قسمت لایه بالایی آن قرار گرفته است.

با وجود این که امروزه کاندوم های طعم دار با مزه های بستنی، شکلاتی، نوتلا و میوه ای در بازار موجود هستند، اما همواره کاندوم های میوه ای از محبوب ترین کاندوم های طعم دار به شمار می روند. این به معنی است که کاربرد کاندوم میوه ای در میان سایر کاندوم های خوراکی بیشتر است. خرید کاندوم به صورت آنلاین این امکان را به شما می دهد تا به راحتی طعم مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

کاربرد کاندوم در رابطه جنسی دهانی چیست؟

بی شک رابطه دهانی می تواند، منجر به انتقال سریع ویروس هایی مانند زونا، ایدز، HPV، عفونت های مخمری و … از طریق تماس دهان با آلت تناسلی فرد آلوده و بر عکس تماس آلت تناسلی با دهان فرد آلوده شود. حال اینجاست که می توانید، درک کنید که کاربرد کاندوم طعم دار چیست. این گونه کاندوم ها به خوبی می توانند،

از دهان، زبان، لثه و دندان های شما از بیماری های احتمالی موجود در آلت تناسلی و متقابلا از آلت تناسلی شما در برابر بیماری های احتمالی منتقل شونده از دهان به آلت تناسلی محافظت نمایند.

اما چرا کاندوم طعم دار؟

لاتکس موجود در کاندوم باعث می شود تا از کاندوم در حین رابطه به دلیل افزایش حرارت، بوی ناخوشایندی منتشر شود.

چنین بوی نامطبوعی فرد را آزار می دهد و اجازه نمی دهد، آن لذتی که از رابطه دهانی انتظار دارد، ببرد. تولیدکنندگان این کاندوم ها برای برطرف کردن این بوی ناخوشایند، اقدام به اضافه نمودن رایحه و اسانس های دلپذیر و مطبوع به کاندوم ها کرده اند. استفاده از انواع کاندوم میوه ای با طعم های موز، توت فرنگی، بلوبری، آناناس، انگور و … باعث می شود تا دیگر بوی بد و زننده لاتکس را حس نکنید و از طعم دلپذیر این محصولات در حین رابطه دهانی لذت کافی را ببرید. البته که با خرید کاندوم از باران بسپار، به دلیل استفاده از لاتکس و طعم دهنده های طبیعی، نگران هیچگونه حساسیت هم نباشید.

 

صفحات ایکس دریم و شادو را در اینستاگرام دنبال کنید تا از بسته های تخفیف و مطالب متنوع آموزشی و طنز و… مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات


منو اصلی x